Hallo Clan members!!!!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo Clan members!!!!
Hallo luitjes^^
Wat gaaf dat in TheDutch weer leven is geblazen. Het is jaren geleden dat ik deze clan heb opgericht. Er hebben altijd maar weinig mensen in gezeten.
Niet alleen weinig maar mensen die niet verder kwamen dan lvl 60, als ik nu al kijk naar het gemiddelde gaat het erg goed. Met een super mooie site met een forumpje erbij kunnen we al het nieuws delen als er geen pc in de buurt is maar wel je mobieltje^^
Ik zal hier ook de planning een beetje opzetten wanneer ik online ben en wanneer ik moet werken.
Misschien is dat wel leuk voor iedereen om te doen!
Hier laat ik het eerst bij^^
Heel erg veel plezier in de Clan! We zijn nu al een hele leuke groep, dat kan alleen beter worden!
Frank aka (SoldierOfGlory WhiteGlory en MassiveGlory)
TheDutch
Wat gaaf dat in TheDutch weer leven is geblazen. Het is jaren geleden dat ik deze clan heb opgericht. Er hebben altijd maar weinig mensen in gezeten.
Niet alleen weinig maar mensen die niet verder kwamen dan lvl 60, als ik nu al kijk naar het gemiddelde gaat het erg goed. Met een super mooie site met een forumpje erbij kunnen we al het nieuws delen als er geen pc in de buurt is maar wel je mobieltje^^
Ik zal hier ook de planning een beetje opzetten wanneer ik online ben en wanneer ik moet werken.
Misschien is dat wel leuk voor iedereen om te doen!
Hier laat ik het eerst bij^^
Heel erg veel plezier in de Clan! We zijn nu al een hele leuke groep, dat kan alleen beter worden!
Frank aka (SoldierOfGlory WhiteGlory en MassiveGlory)
TheDutch
WhiteGlory- Clan Leader
Re: Hallo Clan members!!!!
Ik vin het er top uit zien Kan op site nog her en der wa aankleding gebruiken die meer met Rose te maken heeft misschien maar da zijn tips. Misschien slim om topic van te maken "De ideeen bus". De mensen die er tot nu toe in zitten zijn echt top
Heb nog wel ff vraag, ik heb idee dat ik, samen met Roy de enige artisians zijn, misschien ist leuk als wij een topic maken met artisian build en vragen Misschien zelfs wel wat voor elke Job.
Heb nog kei veel ideeen enzo maar tijd zat om daar aan te werken.
Mooie clan man
Heb nog wel ff vraag, ik heb idee dat ik, samen met Roy de enige artisians zijn, misschien ist leuk als wij een topic maken met artisian build en vragen Misschien zelfs wel wat voor elke Job.
Heb nog kei veel ideeen enzo maar tijd zat om daar aan te werken.
Mooie clan man
Gast- Gast
Re: Hallo Clan members!!!!
Inderdaad zijn er nog wat dingen wat aangepast kan worden.
Ben er zowieso nog lang niet klaar mee, maar het is belangrijk dat er alvast wat online stond.
Ik ben momenteel veel aan het werk, dus heb weinig tijd de laatste tijd.
De komende weken krijg ik het een stuk rustiger, waardoor ik het bij zal gaan houden .
Groetjes,
ThyReplicah.
Ben er zowieso nog lang niet klaar mee, maar het is belangrijk dat er alvast wat online stond.
Ik ben momenteel veel aan het werk, dus heb weinig tijd de laatste tijd.
De komende weken krijg ik het een stuk rustiger, waardoor ik het bij zal gaan houden .
Groetjes,
ThyReplicah.
Soortgelijke onderwerpen
» Clan Lijst
» Wanneer ben ik online? (handig voor nieuwe members en/ of vragen.
» Clan Spot!
» Clan Joinen
» Clan Foto's / Screenshots
» Wanneer ben ik online? (handig voor nieuwe members en/ of vragen.
» Clan Spot!
» Clan Joinen
» Clan Foto's / Screenshots
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: